حلقه شهید تحویلدار

حلقه شهید تحویلدار
این وبلاگ متعلق به گروه شهید رامین تحویلدار با سر گروهی جناب اقای محمد جوکار می باشد که بعنوان زیر مجموعه ای از شجره طیبه صالحین در مسجد بیت الله فسا به فعالیت می پردازد.مسجد بیت الله حائز مقام دوم کشوری می باشد و از فعالترین پایگاه ها و کانون های فرهنگی در سطح کشور است.
"جلسه بعد 5 شنبه همین هفته ساعت 7 و ربع در مسجد بیت الله:اطلاع رسانی"
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۷:۳۰

رفاقت با سه کس ممنوع!

هر گاه على علیه السلام به منبر مى رفت ، مى فرمود:

مسلمان باید از رفاقت و دوستى سه کس اجتناب کند؛

1. آدم بى باک و هرزه (در گفتار و رفتار).

2. احمق (کم عقل ).

3. دروغگو.

زیرا آدم بى باک و هرزه ، کارهایش را به تو آرایش مى دهد و مى خواهد که تو هم مانند او باشى ، چنین شخصى هرگز به درد دین و آخرت تو نمى خورد، دوستى با او جفا و سخت دلى و رفت و آمدنش بر تو، ننگ و عار است .

و اما احمق ، هرگز خیر و خوبى از او به تو نمى رسد. هنگام مشکلات امیدى به او نیست ، اگر چه در حل آن تلاش کند و چه بسا اراده کند بر تو خیرى رساند (ولى به واسطه حماقتش ) به تو ضرر مى زند. پس مرگ او بهتر از زندگى اوست و سکوت او بهتر از سخن گفتنش و دورى از وى بهتر از نزدیکى با او مى باشد.

و اما دروغگو، هیچگاه زندگى با او بر تو گوارا نیست ، سخنان تو را نزد دیگران مى برد و گفته آنان را نزد تو مى آورد، هرگاه صحبتى را تمام کند سخن دیگرى را شروع مى کند، ممکن است گاهى راست هم بگوید ولى مردم باور نکنند، مى کوشد مردم را به یکدیگر دشمن سازد، در سینه شان کینه برویاند. پس از خدا بترسید و مواظب خویشتن باشید و ببینید که با چگونه افرادى رفاقت مى کنید و طرح دوستى مى ریزید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۹
محمد بانیانی

نظرات  (۱)

۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۱۸ نازنین خسروی
خرسند شدیم از بیاناتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">