حلقه شهید تحویلدار

حلقه شهید تحویلدار
این وبلاگ متعلق به گروه شهید رامین تحویلدار با سر گروهی جناب اقای محمد جوکار می باشد که بعنوان زیر مجموعه ای از شجره طیبه صالحین در مسجد بیت الله فسا به فعالیت می پردازد.مسجد بیت الله حائز مقام دوم کشوری می باشد و از فعالترین پایگاه ها و کانون های فرهنگی در سطح کشور است.
"جلسه بعد 5 شنبه همین هفته ساعت 7 و ربع در مسجد بیت الله:اطلاع رسانی"
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مادرش سمیه اولین شهید در بین زنان اسلام که بدست ابوجهل به شهادت رسید و او را آشفته نمود.پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله در حق عمار مى فرماید: عمار سر تا پا مملو از ایمان است . و نیز فرمود: عمار مع الحق و الحق مع عمار حیث کان عمار جلدة بین عینى وانفى تقتله الفئة الباغیة .در مجالس المؤ منین آمده است که نزدیک به شهادتش گفت : بار خدایا! من هیچ کارى را نزدیک تر به رضاى شما نمى بینم که نزدیکتر از محاربه و جنگ با این گروه باشد.در هنگام شهادت عمار، امام امیر المؤ منین علیه السلام بر بالین او آمد و سر او را به زانوى مبارک نهاده فرمود: کشنده عمار و دشنام دهنده و رباینده سلاح او به آتش دوزخ معذب خواهد شد. آنگاه بر عمار نماز گذارد و او را بر خاک سپرد طوبى له و حسن مآب .

خوش دمى کز بهر یار مهربان میرد کسى

چون بباید مرد بارى این چنین میرد کسى

چون شهید عشق را در کوى خود جا مى دهند

جاى آن دارد که بهر آن زمین میرد کسى

جناب عمار در ایام خلافت عمر، والى کوفه شد و در کوفه فضائل امام على علیه السلام را نشر مى داد، خبر به خلیفه رسید او را عزل نمود، وقتى به مدینه آمد عمر گفت : آیا از عزل شدن کوفه محزون شدى ؟ فرمود: به منصوب بودن از جانب تو مسرور نبودم تا از عزل شدن محزون شوم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۲
محمد بانیانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">